Gangster Party Line 2 | Hotline Ad Series | LOL Network

July 29, 2020



Sometimes all you need is a real gangsta. You scarred? Nah, playa –
pick up that mother****ing phone ’cause they’re ready to connect! Catch more Hotline Ad with the Dad Line►
Real gangstas SUBSCRIBE►

Director: Brent Weinbach
Writers: Brent Weinbach, Adam Schary
Producer: James Risolo
Director of Photography: Trevor Ames
Editor: Trevor Ames
Sound: Christopher Fleeger
Coordinator: Joanie Arbogast
Assistant Camera: Jonathan Kramer
Wardobe: Abigail Whitney
Make-Up: Nayari Navas
Sound Mastering: Ethan Walter
Production Dept.: Ray Schmieg, Pollyne Gonzaga, Christopher Morris, Jonathan Brock
Executive Producers: Brent Weinbach, Adam Schary, Trevor Ames

Cast: Leland White, Lee Coc, William Guirola, Terrance Wentz, Judson Pickard III, Jasper Jeon, Jeremy Falla, Jacob Wysocki, David Wright, Anthony Bray, Mario Ponce, Venum, Ramone Wilkinson, Jamar Neighbors, Joey Larocca, Geoffrey Gould, Josh Harraway, Saladin, Adam Schary, Tyrone Emanuel, Deandre Turner

FOLLOW THE FUNNY:
Facebook:
Twitter:
Instagram:
YouTube:
Snapchat: @LOLNetwork
Official Website: www.laughoutloud.com

Kevin Hart’s Laugh Out Loud Network YouTube channel is a specially-curated global platform for the NOW generation of comedians and original comedic content. It’s the ultimate destination for fans of funny. Subscribe for exclusive behind the scenes, live commentary by Kevin Hart, pranks, skits, and everything fun. Laugh Out Loud Network is a joint venture brainchild of Kevin Hart and Lionsgate.

Nguồn: https://ganeshotsavam.org

Xem thêm bài viết khác: https://ganeshotsavam.org/game/

All Comments

  • wish I got into to Berkeley like Brent Weinbach.

    Michael Iinuma July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Parmesan niggas

    Cherry Coke July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Jew dude got teeth fixed

    Joe davino July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • 0:59 I swear I’ve seen that guy somewhere before I just can’t remember where

    Skinnymike July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • He really did look like Pac tho

    TheSnoozeFox July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • 1:24 lmao i fucking died, that's on another level

    West Records July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • THIS VIDEO IS TO BLM = BURN LOOT MURDERERS

    cliff corbitt July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Broke and Baroque lmfaoooooo

    StaticLocs July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Is it really $4.99 a minute?

    John Smith July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • OMG, if you're drinking, set the speed to 25% and watch this and you'll laugh balls!

    BaboonMF July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Fam, Brisk knife 😭😂💀👏

    Luis Rodriguez July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • 0:03 – 0:07 – best way to start a video.

    Kevin N July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Sensitive tho….🤣🤣

    yuNGDeLaPhoNtE July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • TF the parmesan dude doing lmaoooo

    Jordan Ford July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • 1:27

    Asmr CodBoi July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Fake niggaz 😂😂😂

    Era AG July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • the original was the best

    Naseem Shanboor July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Fake Niggaz

    LoLsausage July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • 0:20 MGK diss

    Melancholia July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • 4minutes is 20$ damn

    The_ok_channel Ok July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • THE 2PAC ONE OMG I'M DYING

    alby223 July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • 0:37 ngl he looks wholesome

    Brief July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • I called sensitive niggas when im depressed

    regi July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • How bout nerd niggas?

    renaldy kharisma July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Dyesprit

    Danielle Afreh July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • No emo niggas?

    Necro Mancer July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • "On Top"

    Hector Jeckle July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • legend

    A Q T A II July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Jewish niggas returns 🤣 who here in 2020

    Deanna Lewis July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • 1:38

    Does…he have a center tooth?

    Psyrus July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Did he just say his bris knife? Lol

    John Notmylastname July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • First one was WAAYY better!

    Patrick Covault July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Lol called it up and it still up 2020

    C0R33_23 Richardimmos July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • So is the number real

    Gavin Killebrew July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • “Gonna stab yo neck wit my bris knife.”

    Hoosier Hell July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • The Jewish guy was the best!

    Akirafan99 July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • Ideas for part 3: covid niggaz and lockdown niggaz

    X-Otik Kreations July 29, 2020 8:04 pm Reply
  • M Y S T E R Y N I G G A S R E V E A L N I G G A S

    Evan July 29, 2020 8:04 pm Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *